Dostawa

1. Zamówienia złożone w naszym sklepie dostarczamy do Was korzystając z:

  • usług kurierskich - stały koszt przesyłki wynosi 17,00 zł brutto
  • paczkomatów- stały koszt przesyłki wynosi 13,00 zł brutto

2. Jeśli wartość zamówienia przekroczy 250 zł, wtedy możesz skorzystać z darmowej dostawy paczkomatem.

3. Czas dostawy uzależniony jest od opcji dostawy, którą wybierzesz. 

4. Podane terminy doręczenia paczki są terminami przewidywanymi, jednak nie są one przez kurierów gwarantowane. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnione doręczenie przesyłki, ani za zniszczenie przesyłki w trakcie transportu. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu należy sporządzić przy kurierze protokół szkody.

5. Godziny doręczenia przesyłki:

Kurierzy dostarczają paczki w dni robocze w godzinach swojej pracy, jednak dokładna godzina dostarczenia paczki zależy od miejsca dostawy, oraz firmy kurierskiej. Często kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie mają takiego obowiązku. Jeśli chcesz ustalić, co się z paczką dzieje, należy skontaktować się z kurierem, którego usługi zostały wybrane.

Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Przy tej formie dostawy, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze.

6. Czas realizacji zamówienia:

6.1 Zamówienia zaczynają być realizowane od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie. Nasze produkty pakujemy i przekazujemy do wysyłki niezwłocznie, ale to czy zostanie wysłany w ciągu 3-5 dni roboczych zależy od kilku czynników: godziny złożenia zamówienia, wybranej formy płatności (czyli także od momentu zaksięgowania wpłaty) oraz od wybranej formy wysyłki. 

6.2 Zazwyczaj zamówienia złożone od poniedziałku do piątku wysyłane są w czasie 3-5 dni roboczych. W przypadku kiedy nie ma danego produktu na stanie lub w momentach dużego natężenia zamówień wysyłka może potrwać dłużej.

6.3 W przypadku zamówień zestawów poszerzonych czas realizacji zamówienia i dostawy wynosi ok. 10 dni roboczych. W przypadku topperów personalizowanych czas realizacji zamówienia i dostawy wynosi ok. 7 dni roboczych.

7. Ze względu na dużą ilość zamówień informujemy, że realizujemy zamówienia zgodnie z kolejnością złożonych zamówień.

8. Prosimy o kontakt w celu ustalenia terminu realizacji zamówienia, jeżeli obawiasz się, że może nie dotrzeć na czas.

9. Prosimy o wpisywanie w UWAGACH do zamówienia wszelkie szczegóły np. imię, wiek, termin imprezy, co przyśpieszy zamówienie. 

10. Jeżeli zależy Ci na czasie wybierz opcję dostawy KURIER/ PACZKOMAT EXPRESS.

10.1 Expresowa realizacja zamówienia wynosi do 2-3 dni roboczych od zaksięgowania kwoty – jest dodatkowo płatna 25% od koszyka zamówienia.

11. Szczegóły DOSTAWY na stronach poszczególnych produktów. Dokładamy wszelkich starań aby skrócić czas realizacji zamówień do minimum.

12. Sklep nie ponosi odpowiedzialności oraz nie zwraca kosztów za przesyłki (zarówno kosztów produktów jak i kosztów wysyłki) zagubionych przez przewoźnika lub zniszczonych przez przewoźnika w trakcie transportu. Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

13. Po otrzymaniu przesyłki Klient winien dokładnie sprawdzić otrzymaną paczkę oraz towar i o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować Sklep. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony, należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar wysłać za jego pośrednictwem na adres Sklepu lub nie odbierać przesyłki. W przypadku paczki z paczkomatu InPost, uszkodzą paczkę należy wybrać od razu opcję uszkodzonej paczki.

14. W przypadku bezpodstawnej odmowy przyjęcia zamówionej i nieuszkodzonej przesyłki przez Klienta, zamówiony towar wraca do Sklepu, a Klient zostanie obciążony kosztami transportu przesyłki w obie strony. W przypadku jeśli wśród zamówionych produktów znajdują się „Produkty personalizowane” lub wykonywane na specjalne zamówienie Klienta, Klient zostanie obciążony kosztami transportu przesyłki w obie strony oraz 100% wartości „Produktów personalizowanych” znajdujących się wśród dokonanych zakupów.

15. Przesyłki, które zostały nieodebrane przez Kupującego oraz zwrócone przez przewoźnika na adres Sklepu, przechowywane są przez Sklep przez 14 dni liczone od dnia doręczenia do Sklepu nieodebranej przez Klienta przesyłki. Do tego czasu przesyłka może zostać odebrana lub ponownie przesłana na koszt Kupującego pod wskazany adres. Po tym czasie przesyłki są utylizowane, a umowę sprzedaży uważa się za zrealizowaną i zakończoną. Sklep nie ponosi odpowiedzialności i nie zwraca kosztów z tytułu niewłaściwego wykonania umowy sprzedaży przez Kupującego, czyli z tytułu niewykonania swojego zobowiązania do odbioru rzeczy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl